mafia 2.jpgEz a játék szerintem igazán jól sikerült, de kezdem inkább a legelején. Nos, tudtam én hogy létezik ez a játék meg hogy nagyon jó, de mégsem érdekelt igazán. Egyszer egyik barátom felajánlotta hogy ideadja nekem játsszam végig ,nem fogom megbánni. Jó el is kértem, egyik vasárnap úgy döntök hogy oké itt az ideje elkezdeni eme kis csodát. nos valahogy úgy kezdődött hogy leülök olyan délelőtt 10-11 óra körül majd felállok olyan délután 5 óra fele azzal a mondattal hogy: "Oké most már tanulni is kéne holnapra." Egyszerűen odaragasztott a képernyő elé nem tudtam és nem is akartam felállni és arrébb menni esetleg mást csinálni, szóval első nekirugaszkodásra megcsináltam 6 Chaptert a 15-ből majd a hét folyamán napi 1-2 Chaptert még hozzácsaptam a meglévőekhez.Olyan jól haladtam a játékban (amit normal fokozaton játszottam de azért a vége fele volt hogy megizzasztott) hogy péntek délután már be is fejeztem és elégedetten álltam fel a konzol elől hogy "Na ez igen ez egy elég jó menet volt!".

Na de meséljek egy kicsit a megvalósításról is ne csak az eredményről. kezdjük a grafikával úgy is az az amit az ember legelőször észrevesz. Szerintem baromi jól illik a játék stílusához, a város remekül néz ki az autók egyszerűen gyönyörűek egyedül talán a karakterek azok amik hagynak egy kis nyomot benned hogy azok bizony nem voltak olyan jól megcsinálva mint amennyire lehetett volna. A városról még szeretnék annyit mondani hogy nem fogunk benne unatkozni, nagyváros lévén mindenki siet valahova a forgalom se éppen kicsi mondjuk azért remekül lehet haladni járműveinkkel de nem egyszer fordult elő hogy a forgalom miatt nem sikerült mondjuk egy autós üldözéses küldetés. Meg kell jegyeznem hogy a játék hangjai és zenéi annyira illenek a játékhoz hogy senki se merje letekerni a hangerőt mert ezek nélkül már nem is ugyan az a játék, illetve a kocsiban se kapcsolja ki senki a rádiót mert olyan zeneszámokkal is találkozhat mint Bill Haley klasszikusa. A zene olyan atmoszférát ad az egész játéknak ami egyszerűen beszippantja az embert. Zseniális, azt kell mondjam ez a játék legjobban eltalált része ehhez tényleg senkinek sem lehet egy szava sem. A történetről nem szeretnék sokat írni ugyanis ez az a része a játéknak amit mindig mindenkinek saját magának kell megtapasztalnia, annyit azért hozzáfűzök hogy eléggé leköti az embert.

Ajánlanám ezt a játékot mindenkinek akinek tetszett az első rész, akiket egy kicsit is vonz ez a maffiózós, gengszteres téma vagy akik szeretik a 40-es 50-es évek hangulatát.

értékelés:

grafika 9/10
zene 10/10
hangulat 9/10
irányítás 7/10
játékélmény 8/10

A bejegyzés trackback címe:

https://buff.blog.hu/api/trackback/id/tr385039342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása