Ingyen Uncharted!!

2013.02.28. 14:16

Gyerekek úristen ma felmentem PS Storera hogy leszedjem a God of War-t és mit látok Uncharted 3 Free to Play Multiplayer. Mi a fene? Úgyhogy ja, ingyenes lett a multija és gondolom, nem kell, hozzá a rendes játék csak leszeded. Mondjuk, nem valami kicsi olyan 11-12 giga körül van. Gyerekek játsszátok én anno megvettem a rendes játékot, de ahhoz ugye van online pass amit elhasználtam a magyar felhasználómhoz így nem tudok a mostani angolon játszani vele de itt van úgyhogy most már azzal is tudok megint játszani mondjuk eddig is tudtam de jó hogy immár az angol profilommal.

Playstation Community cikk

A bejegyzés trackback címe:

https://buff.blog.hu/api/trackback/id/tr75110041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása