H. P. Lovecraft legjobb művei

2013.04.11. 17:55

Szeretnék ajánlani nektek egy könyvet. Ez a könyv a Howard Phillips Lovecraft által írt novellák gyűjteménye, legjobb művei címmel rendelkezik. Minden művet magyar fordításban találhatunk meg benne, ilyeneket, mint Cthulhu hívása, az A kép a házban, vagy az Árnyék Innsmouth fölött. Főleg Cthulhu mítosz köré épített művekkel találkozhatunk a kötetben. Sajnos még nem értem a végére ennek a remek 480 oldalas gyűjteménynek, de igyekszem. Ezelőtt még nem találkoztam Lovecraft írásaival, nem is nagyon érdekeltek a művei, mert valahogy sosem voltam jó viszonyban a könyvekkel. Csak úgy hülyeségből elkértem egyik ismerősömtől és láss csodát volt hogy 2-3 órákat olvastam a saját kis tempómban. Olyan szinten leköti a fogyasztót a könyv atmoszférája és hangulata hogy az valami zseniális. Néhány rövidebb olyan 10 oldalas olvasmány után felállva azt éreztem, hogy borsózik a hátam, de furcsa mód főleg ez volt az, ami visszahúzott ahhoz, hogy folytassam és olvassam, mert nem fogom megbánni.

Kép0023.jpg Kép0024.jpg

Minden mű úgy van megfogalmazva, hogyha esetleg abbahagynád az olvasást, akkor is visszaülsz és szívod magadba a tudást, mert egyszerűen kíváncsiak vagyunk és érdekli az embert, hogy mi történik, majd még mi jöhet szegény főszereplőnk fejére.

Aki vágyat érez egy kis misztikusabb olvasmányokba való temetkezés felé annak szívből tudom ajánlani.

A bejegyzés trackback címe:

https://buff.blog.hu/api/trackback/id/tr145127835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása