Tegnap... és dilemma

2013.02.06. 16:09

Tegnap... baromi jó napom volt!

Teljesen normálisan indult az egész napom, de  délután egyszerűen iszonyat jó volt. Haza érek, megkajálok, megnézem az emaileket és mi vár ott.. a Platinumshop küldött egy levelet, tárgya: Gratulálunk!. Nézem.. mi lehet ez, aztán bevillant valami és mosolyra kanyarodott a szám. Mondom magamban "Ez nem lehet igaz, nyertem!" . Életemben nem nyertem még semmit lottón vagy kaparós sorsjegyen is max az árát nyertem vissza, de most rám mosolygott a szerencse. Úgy hogy nyertem egy Ghost Recon: Future Soldier-t PS3-ra. Majd ebből is lesz, írásos teszt remélhetőleg össze tudok hozni valami hosszabbat, kihatóbbat a játékra.

Nem tudjátok elhinni, hogy mennyire örültem neki.

Na, jó, csak el ne felejtsek belőle tényleg írni valami. Illetve ha minden igaz, akkor meglesz a Killzone 3 is, amiből majd szintén megpróbálok valami kis írást összehozni.

Mostanában elkezdtem azon gondolkodni, hogy talán érdemes lenne egy PSVita-ba invesztálni lévén, hogy van rá egy pár játékom (a PS Plus tagságom révén), vagy inkább a következő generációs Playstation-ra kéne gyűjtenem. A Vita-n azért is gondolkodom, mert én, mint okos telefont nem alkalmazó személy nem tudok pl.: suliban netezni, megmutatni valakinek valamit esetleg, illetve mostanában ha esetleg utazok is eléggé unom magam.

Na szóval ez a helyzet remélem sikerül majd valamit kiötlenem.

A bejegyzés trackback címe:

https://buff.blog.hu/api/trackback/id/tr905065976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása